Monday, March 21, 2011

SAYA SEDANG BERDIET..YE, BETUL! SEDANG BERDIET

salam semua...

sebenarnya saya tengah lapar...

kerana sedang berdiet maka malam-malam buta ni tak perlu la pegi ke dapur dan tengok-tengok ape yang ada...

buat sakit hati je..

cara terbaik untuk menahan lapar ialah dengan menengok saje gambar-gambar makanan..

saya berdiet dengan cara tidak makan nasik banyak sangat..jika dulu saya sarapan nasi lemak, lunch nasi goreng, dinner nasi goreng lagi...maka, "jamban" semakin melebar.hahaha.."jamban" tu ape?
NTAH! HAHAHAHAHA....


rasanya tak gemuk mana pun..cuma dalam proses kawalan supaya badan tak makin naik...kalau dah naik payah nak turun, maklum la, atas faktor umur, metabolisma semakin rendah...

tapi diet sudah rosak hari minggu yang lepas...T__T
  RASA MAS, seksyen 7, shah alam
 Askem ni sedap

 ni macam chicken chop..sos sodap

ape tah nama menu ni...tak tau tang mana sedapnya

 

 belagak! bagi ribena tak mau minum..ais lemon tea nak pulak


semasa menaip entry ni saya sedang melantak tuna dan roti..
diet ke tu??huhuu...

TATA

No comments:

Post a Comment